poniedziałek, 18 listopada 2013

Wszyscy mają mambę - mam i ja!

       Witajcie,

    nie jestem profesjonalną fotografką - co będzie widać na załączonych obrazkach -  ani pisarką, więc może się zdarzyć, że na pytanie "Co autor miał na myśli?" nie zawsze znajdzie się odpowiedź ;).
Jednakże zdarzyło mi się parę razy usłyszeć, że mam dobre oko do zdjęć i że czasem uda mi się ciekawie ująć w słowa rozmaite zjawiska. Jako, że jest taka szansa, iż nie mamy 9 żyć jak koty czy kilkunastu jak bohater gry komputerowej, dlatego też ośmielę się zająć swoją osobą trochę przestrzeni internetowej ku radości (mam nadzieję) ogółu jak i swojej.  

     Inspiracją dla nazwy bloga był  jeden z utworów Florence & The Machine - zespołu, którego muzyka jest w stanie wywołać we mnie zaskakujące odczucia.






   
GW1E      

2 komentarze: